14.12.2014

Sinä, hei sinä siellä!

Nyt lopetat sen stressaamisen heti!

Haistan sen sinussa, aivan samoin kuin tunnen sen itsessänikin. Sattuneista juonenkäänteistä johtuen minulla on esimerkiksi kaikista joulukorteista vielä jokainen tekemättä.

Olen ajatellut teeskennellä, että aikaa on hirveästi enemmän kuin mitä sitä todellisuudessa onkaan, koska se auttaa minua käyttämään ajan huolellisesti. Stressatessaan hätiköi, yrittää tehdä oikoreittejä paikkoihin joissa niitä ei ole, ja silloin lopputulos ei tietenkään voi olla kovin hyvä.

Ottakaa siis itsellenne hetki, vaikka aivan lyhytkin, johon asennoidutte samoin kuin laumanjohtaja ja Benir tässä. 


Pahoittelen hiljaiseloa. Sitä hyvitelläkseni aion nyt alkavalla viikolla naputella tänne Suden hetken suositteleman joululahjalistan. Nähdään siis pian!

8 kommenttia:

  1. Minussa on varmaankin jotain vikaa, kun en ikinä osaa stressata joulua tällä lailla ikään kuin hyvissä ajoin etukäteen. Sen sijaan huoman aina käyneen niin, että koska olen huolettomalla mielellä, niin kun aattoon on pari päivää aikaa, minulla on kaikki tekemättä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen just sellaista pahaa väliinputoajaihmisryhmää, joilla olisi luonteensa puolesta kaikki valmiudet aloittaa jouluvalmistelut ihan reilusti marraskuun puolella, mutta joka jostain syystä kuitenkin päättää olla tekemättä niin. Joka vuosi olen aivan yhtä ymmälläni siitä, miten olen voinut jättää kaikki maailman asiat taas ihan viimeiseen hetkeen. En tajua miten niin pääsee käymään.

      Tänä vuonna miehellä oli joululomaa joulukuun toka viikko, joten ajattelin itseeni tyytyväisenä jo etukäteen, että NYT SE ON TÄSSÄ, se vuosi jona teen kaiken ajoissa.

      En saanut sen viikon aikana aikaan kirjaimellisesti yhtään mitään.

      Poista
  2. Hah :D Pari lahjaa hommattuna, muuten meikäläisellä on kaikki tekemättä. Toisaalta, en kyllä kovin paljoa ajatellut joulua tehdäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän se ongelma, että suunnittelen aina pitäväni kaiken tosi simppelinä ja siksi laskeskelen etten edes tarvitse asioiden hoitamiseen kovin paljoa aikaa, mutta sitten niitä "hyviä" ideoita alkaa yhtäkkiä tulla ihan tulvimalla siinä vaiheessa kun aika on jo oikeastaan loppu :D

      Poista
  3. Just noinhan sitä kannattaa odotella!
    Just noin!
    Terveiset Taunuksesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kannattaa! Harjoittelen sitä vuosi kerrallaan.

      Poista

Kahdeksan tassua ja kymmenen vikkelää sormea kiittävät kommentistasi.