31.3.2012

Häirikkö linssissä


Erinomaista lauantaita!

Kävimme juuri puolentoista tunnin reippaalla lenkillä sen kunniaksi, että teillä mahtuu taas ohittamaan vastaantulijoita kokoonpanon kanssa, joka käsittää kaksi siperianhuskya, yhdet lastenvaunut sekä yhden äkäisen kääpiökokoisen akan, joka ei oikeastaan edes haluaisi väistää ketään.

Lenkinjälkeisistä hienoisista vihjailuista on aistittavissa, ettei Koda aio olla loppupäivänä enää käytettävissä.


Mutta onneksi joku sentään on!


Hän on tällä viikolla tehnyt hirveästi yhteisen hyvän eteen mm. lajittelemalla isin ruuvit (lenkkariin), piilottamalla äidin pankkikortin eteismaton alle ja opettelemalla mahtavan ilmeen, joka saa lapsen näyttämään aivan Edvard Munchin Huudolta.

Ja vielä on viikkoa jäljellä.



16 kommenttia:

  1. Hyvin pysyny kamera paikallaan häiriköstä huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häirikkö horjuu ite niin paljon, ettei mun vakaa kuvauskäsi vielä häiriinny :D

      Poista
  2. :) Tutun kuuloista häiriköinti- ja auttamistouhua.

    Olen jonkun aikaa ollut lukijasi. Olen koiraihminen joka ei voi pitää koiraa ja ihailen teidän lemmikkejä valtavasti. Upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä puolestaan olen kissaihminen joka ei voi pitää kissoja, joten meillä on sit... siperianhuskyja :D

      Poista
  3. NYT mä oon kateellinen sulle siitä, että voit (vielä) pitää kukkamaljakkoa noin matalalla pöydällä. meillä tuo olis jo heitetty lattialle :D

    olen kade myös 1,5h lenkistä - arvaa kuka ei ole enää kuukausiin viihtynyt rattaissa kuin max kotoa lähikauppaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mut kato salaisuus on se, että ostat tarpeeks järeen vaasin! Toi on betonia (paitsi et ei taida oikeesti olla, mut painava kuitenkin). Voi olla, ettei pimu ihan lähiaikoina vielä saa huidottua sitä lattialle.

      Voiii veijonen sentään! Toi on niin easy going, että istuu varmaan vaikka kamelin kyydissä, jos maisemat vaan vaihtuu. Liikennevalopysähdyksiin (niin autolla kuin rattaidenkin kanssa) se suhtautuu kyllä aika negatiivisesti.

      Poista
    2. veijo on kuule voimamiäs, kantelee keittiönjakkaraakin huoneesta toiseen. veijolle toi ois niin piece of cake. tai vase. osaa muuten jo kiivetä olkkarin pöydälle, kasaa tyynyjä alle korokkeeksi...

      toiset on NIH! ja toiset pakenevat rattaista heti, kun silmä välttää. ja juoksevat vielä eri suuntaan kuin muu karavaani.

      ps. mä oon kirjoittamas sulle meiliä mut se on niiiiin pitkä, etten ehtinyt asioissa loppuun kun kone taas vietiin nenän edestä. ja nytkin tossa kärkytään.

      Poista
    3. ...Ja yhtäkkiä ymmärrän, minkä takia rattaissa pitää olla niin tekniset valjaat :D

      Poista
  4. Noin minäkin haluaisin olla kuin toi sinun aivan upea haskisi. Selkä vaan maailmalle ja siellä seinän puolella ihan oma maailma. Kiitos!
    Terveiset Taunuksesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sans muuta! Meillä satoi tänne viime yönä 15 sentin yllätyslumi, josta olen niin riemuissani, että tekis kyllä mieli tehdä kodat ja näyttää selkää maailmalle siihen saakka, kunnes kevät on taas tarpeeksi pitkällä.

      Poista
  5. Erittäin harvoin kommentoin blogeihin, pakko vaan sanoa että sulla on todella hyvin tehty, mielenkiintoinen ja kaunis blogi ^^ virkistävää lukea muutakin blogimaailmassa kun muoti-hömppää. Upeat koirat ja suloinen lapsi, kiitos että jaat näitä elämäsi ihanuuksia blogisi kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kestipäs mulla vastata, äh...

      KIITOS :) On mahtavaa saada tällainen kommentti, se tuo puhtia kirjoittamiseen silloinkin, kun sitä ei muuten ehkä olisi. Kirjoitan siinä mielessä kuitenkin itselleni, että haluan kirjoittaa sen tyyppistä blogia, jonkalaista itsekin lukisin mielelläni. Eli joka ei keskity esim. just siihen muotihömppään :D

      Poista
  6. Linssiluden yli/ali sai pienen kurkistuksen uuteen kotiinne ja näyttää kyllä kadehdittavan mielekkäältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tietkö, musta tuntuu et mun näkymä uuteen kotiin on aika usein hyvin samanlainen kun näissä kuvissa :D Aina kun yrittää vähän keskittyä katselemaan ympärilleen, niin joku tunkee näkökentän eteen...

      Poista

Kahdeksan tassua ja kymmenen vikkelää sormea kiittävät kommentistasi.