29.4.2016

Muutama asia

Edellisen päivityksen jälkeen tähän päivään mennessä on tapahtunut kolme (3) erittäin tärkeää asiaa, joten kerron niistä nyt.

Ensinnäkin (1), otin järjestelmäkameralla, operaattorin asiakaspalvelun kanssa puhelimessa puhuessani, erinomaisen kuvasarjan keskimmäisestä lapsesta ja Beniristä heidän katsoessaan Pikku kakkosta.


Toisekseen (2): olen aloittanut muuttolaatikoiden pakkaamisen. Sekin on tärkeää! Hyvä minä!

Mutta ennen kaikkea, edellisestä johtuen, olen ymmärtänyt seuraavan kahden viikon olennaisimman mission (3): kirjoja on karsittava, edes muutamia. Tämä on olennaista, koska en ole koskaan ennen karsinut kirjoja. Olen ainoastaan haalinut kirjoja. Ja sen huomaa kyllä.


Niitä on nyt seitsemän muuttolaatikollista ja ainakin kolme tarvittaisiin vielä pelkästään kirjoille. Haluaako kukaan meistä oikeasti kuljettaa mukanaan niistä jokaista? Enpä usko. Sitä paitsi, kirjahyllyä ei ole. Tai siis, se String System on toki edelleen kiinni nykyisen makuuhuoneen seinässä, mutta uudessa kodissa se menee kahden eri lastenhuoneen seinälle heidän kirjahyllyikseen, koska he tarvitsevat tavaroille paikat heti ja kyllästyin etsimään lapsille sopivia kirjahyllyjä käytettyinä.

Noin muutoin olenkin kyllä löytänyt jo melkein kaikki huonekalut, ja vain kolme on jouduttu ostamaan uusina! Hurraa!


Benirkin hurraa!

4 kommenttia:

  1. Minulla on karsinnan jälkeenkin 20 kirjalaatikkoa ja vähän päälle.
    Että älä valita.

    OP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, aika mykistävä määrä! Miten säilytät niitä?

      Poista
  2. No, alle 1000 kuitenkin. Kirjahyllyissä on kirjojen paikka. Minulla on vanhaa, patinoitunutta Lundiaa. Muuton vuoksi ovat laatikossa nyt.
    Onhan minulla yksi laatikollinen vielä matkakirjojakin, mutta niitä ei lasketa.
    Olen kyllä aina välillä jakanut kirjoja pois ennen tätä viimeisintä karsintaakin.

    OP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en laske ruokakirjoja enkä ammattikirjallisuutta. Niitä on yhteensä ehkä vähän yli yksi laatikollinen, joten sikäli kannattaisi kyllä laskea.

      Talon henkeen sopisi tosi hyvin just joku klassinen lundiatyyppinen ratkaisu... Mutta jotenkin tuntuu, että mun täytyy asua siellä jonkin aikaa ennen kuin tiedän, miten haluan kirjat sinne asuttaa.

      Poista

Kahdeksan tassua ja kymmenen vikkelää sormea kiittävät kommentistasi.