12.7.2014

Anteeksi, hyvä herra, mutta olette minun tyynylläni

Laumanjohtajalla on ollut muutama aikainen aamuvuoro, ja jotta hän on päässyt lähtemään asunnosta ninjankaltaisella huomaamattomuudella, minä ja hän olemme nukkuneet pari yötä sohvalla.

Ajattelin äsken pedata peitot ja tyynyt sohvalta takaisin sänkyyn, mutta niiden välistä löytyikin tällainen.


Mitenköhän huomauttaisin ystävällisesti - henkilölle, jonka kulmahampaat ovat jo valmiiksi esillä - että se on muuten minun tyynyni jolla peffasi juuri nyt on?

12 kommenttia:

  1. Hmm... riippuu kulmahampaiden iästä. Ne uudet, rautahampaiksi väitetyt, eivät tunnu enää missään, kun ruusunpiikkejä muistuttavat ovat tippuneet =D
    Kuvasta melkein kuuluu pientä örinää, tuhinaa, aivastelua ja yleistä häsellystä. Ihana henkilö tyynyllesi on mennyt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eivät niin! Olen tullut siihen tulokseen että ne tuoreet rautahampaat ovat ihokokemuksena kaikista miellyttävimpiä. Aikuisten hampaissa on jo voimaa, ja ne pentupiikit ovat tietty kauheinta ikinä.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Meilläkin oli vielä silloin, kun asuttiin yhdessä kerroksessa… En ole vieläkään tottunut nukkumaan ilman koiria, nukun parhaiten sohvalla tai sitten mökillä, jossa olemme kaikki samassa tilassa.

      Poista
  3. Rapsuta rinnasta ja vatsasta ensin ja sitten otat esille tyynyyn liittyvät omistajuuskysymykset - tarjoa vaikka isännän tyynyä tilalle. OP

    VastaaPoista
  4. Hei!
    Ehkä sulle mulle sulle...
    Terveiset Taunuksesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Sulle mun tyyny, mulle… Öö… Joku peitonkulma?

      Poista
  5. Ennustamme asemasotavaihetta seuraavan pitkällisen luovutustaistelun. Söpö peffa on sitkeä vastustaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahin vastustaja on kyllä tuo Kodan megapeffa. Villainen, valtava ja vankkumaton.

      Poista
    2. Anteeksi huumorintajuni, mutta aloin välittömästi miettiä supersankarisarjakuvaa, jossa Kris-nimistä naamiosankaria vastassa ovat hänen vaikeasti vastustettavat arkkivihollisensa Söpöpeffa ja Megapeffa. :D

      Poista
    3. Öisin taistelen peffojen tyynynvaltausta vastaan!

      Poista

Kahdeksan tassua ja kymmenen vikkelää sormea kiittävät kommentistasi.