11.11.2012

Isistä ja kookoskupista

Oman laumamme isiä juhlistettiin aamulla luovuttamalla hänelle juhlallisin menoin (toinen luovuttajista Paul Frank -yöpaidassa, toinen vaipoissa ja hiuspinnissä) itse tehty kortti, kahvipapuja, eri teelaatuja sekä hänen lempisuklaataan. 

Sen jälkeen hän poistui lähes yhtä juhlallisissa tunnelmissa ("Onko sun Nido hierottava karvoja mun työhousuihin aina just kun oon lähdössä?") töihin. Myöhemmin jatkoimme juhlistamista mummilassa illastaen. 

En voi enää vaikuttaa siihen, miten teidän isänpäivänne kokonaisuudessaan sujuvat, joten voin vain yrittää näin viime hetkellä edes päättää ne hyvin. Siksi tarjolla olisi kuvia lapsesta syömässä kookoskuutioita pikkuruisesta lasista. Koska kaikkihan pitävät kookoskuutioista, lapsista ja pikkuruisista laseista.





Hyvää isänpäivää siis! Laittakaa isit jo nukkumaan! Meilläkin luetaan täällä sitä nörttikirjaa, vaikka kello on ties mitä ja herätys on viideltä. Isit on just tollasia.

8 kommenttia:

  1. Minä inhoan kookosta.

    VastaaPoista
  2. Mulla on kookosvaihe! Ja pahana onkin :)

    nimim. luulin etten pidä kookoksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulin kanssa ennen, etten tykkää kookoksen tuoksusta, kun olin nuuhkinut vaan niitä esanssikookosjuttuja jossain hennesin "kosmetiikka"osastolla. Olin niin väärässä...

      Poista
  3. Mäkään en tykkää kookoksesta hirveästi. Enkä salaa myöskään kuvista teidän pienihmisestä. Ne on nääs liian ihania. O_o ♥ Rapsuja siperiankoirille! :3

    VastaaPoista
  4. Voiko noin suloista tyttöä olla olemassakaan...
    Kirkastaa varmasti sumuisimmankin syyspäivän.
    Terveiset Taunuksesta

    VastaaPoista

Kahdeksan tassua ja kymmenen vikkelää sormea kiittävät kommentistasi.